نوروفیدبک و بیوفیدبک
نوروفیدبک و بیوفیدبک نوروفیدبک و بیوفیدبک از نوینترین...



درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان سینوهه، با بهرهگیری از تکنولوژیهای پیشرفته مانند rTMS، خدماتی نوین و علمی برای درمان انواع اختلالات مغز، اعصاب و روان ارائه میدهد. هدف ما، بهبود کیفیت زندگی مراجعین با روشهای غیرتهاجمی، مؤثر و امن است. اولین درمانگاه در مشهد با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز (rTMS) برندهای آمریکایی و انگلیسی و ایرانی و با بهره گیری از تیم حرفه ای محیطی امن و آرام برای مراجعه کنندگاه محترم ارائه کرده ایم .
بهترین متخصصین مغز و اعصاب و روان، روان پزشکان، روان شناسان و فیزیوتراپیست ها
دارای مجهز ترین بخش های تخصصی و بهترین دستگاه های روز دنیا از بهترین برندها
ارائه خدمات تخصصی در زمینه بیماری های مغز و اعصاب ، فیزیوتراپی ، گفتاردرمانی
تشخیص و درمان بیماریهای مغز و اعصاب
تشخیص و درمان دارویی اختلالات روانی
درمان شناختی رفتاری
نورو فیزیوتراپی
درمان اختلالات یادگیری و حافظه و....
خدمات مرتبط به جراحی مغز و اعصاب
مدیتیشن، ذهنآگاهی و ....
rTMS ، ارتقاء عملکرد ذهنی
مشاورههای حمایتی و سبک زندگی و آموزش
در درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان سینوهه، با بهرهگیری از جدیدترین فناوریها و بهترین دستگاه های برند دنیا و روشهای درمانی بهروز دنیا، خدمات جامع و تخصصی در حوزههای مغز و اعصاب و روان (نورولوژی)، روانپزشکی، و توانبخشی ارائه میشود.
ارزیابی دقیق علائم عصبی و شناختی با معاینه تخصصی توسط پزشک مغز و اعصاب جهت تشخیص بیماریها و آغاز درمان علمی و مؤثر در محیطی حرفهای.
ثبت فعالیت الکتریکی مغز برای تشخیص صرع، اختلال خواب، میگرن و اختلالات تمرکز با تجهیزات دقیق و تحلیل تخصصی توسط تیم مجرب نورولوژی.
تحلیل دقیق امواج مغزی برای طراحی درمانهای شخصیسازیشده نوروفیدبک و شناسایی اختلالات توجه، اضطراب، حافظه و خلقوخو.
درمان نوین افسردگی، اضطراب، میگرن و وسواس مقاوم با تحریک مغناطیسی مغز با دستگاه rTMS برند، بدون دارو و بدون درد.
بازتوانی عضلات و اعصاب، افزایش حرکت، کاهش درد و درمان اختلالات نورولوژیک با تمرینات تخصصی و نظارت فیزیوتراپیست حرفهای در فضای استاندارد کلینیک.
افزایش تمرکز، بهبود حافظه و درمان افسردگی و اضطراب با تحریک الکتریکی مغز بهصورت غیرتهاجمی و بدون دارو در محیطی تخصصی با دستگاه پیشرفته.
درمان اختلال تمرکز، اضطراب، وسواس و بیخوابی با آموزش عملکرد مغز از طریق بازخورد مغزی بدون دارو و کاملاً ایمن، مناسب بزرگسالان و کودکان.
بررسی عملکرد اعصاب و عضلات برای تشخیص آسیبهای عصبی، دیسکوپاتی، نوروپاتی و سندرم تونل کارپ با دقت بالا و تجهیزات تخصصی
کاهش التهاب، درد و بازسازی بافتهای عصبی و عضلانی با استفاده از لیزر درمانی مدرن، ایمن و غیرتهاجمی تحت نظر تیم تخصصی توانبخشی و نورولوژی.
درمان مؤثر دردهای مزمن مانند سیاتیک، کمردرد و نوروپاتی با تزریق هدفمند دارو به اعصاب محیطی توسط پزشک متخصص در محیطی استریل و پیشرفته.
ارزیابی پیشرفته عملکرد اعصاب و عضلات مرتبط با حرکات چشم جهت تشخیص دوبینی، آسیبهای بینایی و بیماریهای مغزی در محیطی تخصصی و امن.
تزریق انواع سرمهای تقویتی، آرامبخش و ضد سردرد با ترکیبات علمی تحت نظر پزشک، همراه با تزریقات تخصصی عضلانی و وریدی در محیطی بهداشتی.


دربــــاره موسس و مسئول فنی
متخصص مغز و اعصاب و روان
دکتر امین زاده ، با شرکت در دوره های مختلف داخل و خارج از کشور و دریافت مدارک بین المللی دارای دانش بروزی بوده؛ و از این بابت در زمنیه فعالیت ایشون میتوان جدیدترین متد ها و تکنیک ها را مشاهده نمود تا بهترین نتیجه را از درمان انواع بیماری های مغز و اعصاب بدست آورید.
«همراه شما از تشخیص تا بهبودی کامل»
چرا خدمات کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و روان سینوهه ؟

درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان سینوهه با تیمی متخصص، تجهیزات پیشرفته و رویکردی علمی، بهترین خدمات درمانی را برای اختلالات مغز و اعصاب، روانپزشکی، و توانبخشی ارائه میدهد. با دقت بالا و تمرکز بر رضایت شما، مسیر درمانی مؤثری را در پیش میگیریم.
بله، در درمانگاه تخصصی ما درمان اختلالات روانشناختی مانند افسردگی، اضطراب، استرس و اختلالات خلقی با استفاده از روشهای پیشرفته مانند rTMS و رواندرمانی تخصصی انجام میشود. متخصصان ما در کنار شما هستند تا بهبودی سریع و پایدار حاصل شود.
rTMS یک روش نوین و غیرتهاجمی برای درمان اختلالات مغزی و روانی است که در کلینیک سینوهه با استفاده از دستگاههای پیشرفته انجام میشود. این روش تأثیرات مثبت زیادی در درمان افسردگی، اضطراب و سردردهای مزمن دارد و بدون عوارض جانبی است.
ما با ارائه خدمات تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی عصبی، به شما کمک میکنیم تا پس از جراحی یا آسیبدیدگی، عملکرد حرکتی و عصبی خود را بازیابی کنید. با برنامههای شخصیسازیشده، سرعت بهبودی شما را افزایش میدهیم.
مقـــــــــــالات
نوروفیدبک و بیوفیدبک نوروفیدبک و بیوفیدبک از نوینترین...
نوار مغزی (EEG) چیست؟ l کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و روان...
نوار عصب و عضله چشم (Ocular EMG) نوار عصب و عضله چشم...
سلام. باتشکر از خانم دکتر امین زاده عزیز با تجویز داروی فوق العاده تون که واسه لرزش دست برام دادین خدا خیرتون بده. چهارساله که من دارو مصرف میکنم روز به روز بدتر می شد ولی با تجویز داروی شما الحمدلله لرزشم خوب شد یعنی واقعا معجزه شد
دکتر خوبی هستند خاله ام علائم سکته داشتند و برای درمان مراجعه کردیم تشخیص دقیقی دارند و داروها نتیجه داد،از قبلشون بهترشدن
مشکل تنگی کانال نخاعی داشتم که با تشخیص خانوم دکتر لیزرپرتوان،تکار و طب سوزنی انجام دادم و مشکل حل شد.
از شاهرود برای مشکل بی حسی دست ها و پاهام مراجعه داشتم،نوار عصب گرفتن ازم، دفعه دومه ویزیت میشم از دارو ها راضی هستم و توصیه میکنم
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما تشخیص به موقع خانم دکتر خیلی بجا بود دستشون درد نکنه توفیق روز افزون شمارا از خداوند متعال خواستارم،لرزش سرم با دارو خوب شده
برای لکنت زبان به دلیل سکته مراجعه کردم به کلینیک سینوهه وبا بیست جلسه دستگاهrtmsکلا خوب شدم خداروشکر
در پروسه درمان تیک عصبیم هستم و تو این مدت درمانم حتی یکبارم پرش عضلانی و تیک عصبی نداشتم و واقعا راضیم ممنون از خانوم دکتر با صبر و حوصله که انقد پیگیر حال بیمارانشون هستن
علایمم افسردگی و اضطراب بود که سال قبل که مراجعه کردم،متاسفانه داروهام رو خودم قطع کردم والان که عود کرده پنیک شده حملات عصبی خیلی سختی بهم دست میداد ،خانم دکتر مجدد دارو برام نوشتم ودرکنارش گفتن روان درمانی هم نیاز داری که همون درمانگاه خودشون،روانپزشک ومشاوره هم داشت.که چندجلسه رفتم وراضی بودم وبا مصرف قرصهادیگه حالت غش بهم دست نداده تا الان.
یه سالی بود متوجه شده بودم که پلکم افتادگی داره همش فکر میکردم احتمالا افتادگی پلک هست باید جراحی زیبایی بشه تا اینکه ماه گذشته به پزشک زیبایی مراجعه کردم،ارجاع به دکتر نورلوژیست داد که دکترامین زاده برام ازمایش خون نوشت،وکارهای تشخیصی رو انجام دادن وتشخیص بیماری میاستنی گراویس دادن که بیماری خودایمنیه نادری،هستش،فعلا با دارو تحت نظرم که بیماری پیشرفت نکنه.
با سلام تشکر میکنم از خانم دکتر امین زاده عزیز واقعا دکتر با تجربه با حوصله و با علم زیاد هستن بیماری فیبرومیالژیا داشتم که هر دکتری میرفتم تشخیص ندادن اما خانم دکتر با یه معاینه متوجه شدن،وداروتجویزکردن که نتیجه بخش بوده، با تشکر
من توسط خانم دکتر ویزیت شدم و پیش ایشون برای وسواس فکریمrtms انجام دادم خیلی دکتر ماهری هستن هم خودشون و هم پرسنل شون خیلی خوش اخلاق هستن و مشاوره دقیق میدن
برا کسانی که درحال تحقیق و پیداکردن پزشک مغزواعصاب جهت درمان هستن این پزشک عالی هست پیشنهاد میکنم بروید من پدرم رو بردم مشکل زانودرد،باتزریق داخل مفصل،بسیار سریع خوب شدن و، کار رو راه میندازن حتی تلفنی و پیامک هم خیلی عالی و همیشه جواب گو هستن. جدا از حرفه و مهارت ،بهترین اخلاق رو دارن بنده فقط براشون دعا میکنم
به کلینیکشون مراجعه داشتم،بسیار بزرگ وکامله، خدمات عالی ارائه دادند چند تا مشکل داشتم که الحمداالله حل شدودستگاه تکار برای مشکلات دردعضلانی،سریع اثرمیذاره
چند ساله بیمارشونم برای مشکلات مختلف رفتم پیششون ،اضطراب،سیاتیک،همیشه راضی بودم.کارشون بیسته
من ام اس داشتم اسم خانم دکتررو از آشنایان که بیمار ایشون بودن شنیدم ایشان پزشک حاذق ، دانشمند و توانمندی هستند به بهترین روش علم روز بیماری من را علاج کردند اخلاق و حسن رفتار و دلسوزی برای بیماران از خصوصیات برجسته ایشان می باشد.
گرفتگی عضلات پشت پا تا حدی که نمی تونستم راه برم با اولین جلسه دستگاه تکار فیزیوتراپی راه افتادم.در کلینیکشون دستگاههای پیشرفته وجدیدی آوردن
فکر میکردم بیماری صرع قراره همیشه باهام بمونه ولی به لطف ایشون دیگه هیچ اثری از بیماریم نیست!!!نابغه هستن
دیسک کمرم بیرون زدگی داشت از توصیه ها و داروهای دکتر امین زاده استفاده کردم واز دردم خبری نیست
سر درد خوشه ای با سه تا چهار بار حمله در طی روز داشتم دو ماه پیش به ایشان مراجعه کردم طی این مدت فقط دو سه روز سردرد خفیف داشتم.
برای گرفتن نوار عصب مراجعه کردم هم برخورد پذیرش،هم دکتر عالی بود کار هم به شکل عالی انجام شد ودارو تجویزشد. وقت شناس و تشخیص مناسب
خانم دکتر وجودشون رفتارشون خودش منشا آرامش می باشد فوق العاده با حوصله متعهد و نظراتشان عالی میباشد به عینه دیدم که حتی مریضی که هم مشکل مغزی داشت هم افسردگی چطور برای مریض گذاشت وبا آرامش به حرفهایش گوش کرد
لرزش دست پدرم وبیماری پارکینسونشون با مصرف داروهای تجویزی خانم دکتر بهترشد وچندجلسه rtmsهم تجویز شد که تاثیر گذاربود وراضی هستیم،کلینیک بروزی دارن.
استرس واضطراب زیادی بخاطر شرایط ایجاد شده داشتم،با مصرف اولین نسخه دارو،خیلی تغییر کردم ومعالجشون عالی بود،مجددا برای خواهرم وقت ویزیت ازسایت سینوهه گرفتم.
باسپاس دکتر بسیار دانا وتحصیل کرده ای بودند،خوش برخورد وباتدبیر،معطلی داره ولی همه کارهای تشخیصی ما،مثل،ام آر آی ونوار مغز دریک روز انجام شد و تشخیص اصلی رو دادن،دارو گرفتیم،جهت شروع درمان
سه دوره دارو مصرف کردم پیششون جهت سکته مغزی وراضی هستم،یکی از موفق ترین دکترهای مغزواعصاب مشهد وکلینیک کامل ومجهزی دارن.
دکتر برای بیمارخیلی وقت میزارن،مطبشون هم بسیار تمیز ومرتب،معاینه دقیق،التهاب نخاعی داشتم وتحت درمانم هنوز وتغییرات زیادی طی این دوماه داشتم،پیگیری ومسئولیت پذیری کادر درمان هم قابل تقدیر هستش.
سلام.من کمردرد داشتم که با دارو وفیزیوتراپی ولیزرپرتوان که دکتر پیشنهاددادن،خداروشکر خیلی بهترم.تنگی کانال ومشکل در دیسک4و5
جهت معالجه آلزایمر وبیخوابی پدرم،خانم دکتر امین زاده رو انتخاب کردم،دوماهه دارودرمانی رو شروع کردیم ودودوره rtms مراجعه داشتیم،در واقع بالای هشتاد درصد ،بهبود پیدا کردن وخوشحالم که به خانم دکتر اعتمادکردیم برای درمان وجواب گرفتیم.
من دکترهای زیادی رفتم ،اما درمطب دکتر امین زاده جهت درمان افسردگی،از دستگاهrtmsکه جایگزین خوبی برای قرص هستش،استفاده کردم،خوشبختانه سریع جواب گرفتم،الهی سالم وتندرست باشن.
مثل همیشه عالی،چندسالی هست مادرم بیمارشون هستن،برای تمدید داروهای پارکینسون وبررسی پیشرفت بیماری میارمشون.وخیلی خوبه که درمانگاهشون آسانسورداره،چون مادرم مشکل حرکتی دارن.وتا الان نتیجه خوب بوده
مثل همیشه عالی،چندسالی هست مادرم بیمارشون هستن،برای تمدید داروهای پارکینسون وبررسی پیشرفت بیماری میارمشون.وخیلی خوبه که درمانگاهشون آسانسورداره،چون مادرم مشکل حرکتی دارن.وتا الان نتیجه خوب بوده
دخترم سال آخر دبیرستان دچار استرس واضطراب زیادی شده بود که داشت منجر به پنیک وغش میشد،دوماهه تحت نظر خانم دکتردارو ودستگاهTDCSاستفاده میکنه وبه توصیه خانم دکتر،چندجلسه هم روانپزشکی بردمش،که الان نزدیک نود درصد،بهبود پیدا کرده.از زحمات وهمکاری تمام پرسنل کمال تشکر را دارم.
دچارسردردهایی میشدم که از زندگی عادی بازمونده بودم،آدرس خانم دکتر رو از اینترنت پیدا کردم،تحت نظرشون هم دارو استفاده کردم هم ده جلسه دستگاه الکترومغناطیسی برام وصل کردن،خیلی عالی بود وجدیدا خانم دکتر قرصهامم کم کردن وسردردی نداشتم.
دیسک کمر شدید داشتم،همه پزشکان برای جراحی اتفاق نظر داشتن،اما خانم دکتر امین زاده،بعددیدن اسنادپزشکیم توصیه به چند جلسه لیزرپرتوان ودستگاه جدید تکار دادن،که کاملا خوب شدم ونیاز به عمل پیدا نکردم،خدا خیرشون بده.
برای درمان عضله دستم که درد میکرد و نمیتوانستم تکان بدهم اومدم از طب سوزنی خیلی نتیجه گرفتم و بهتر شدم
بسیار دکتر باسواد و ارام دقیق ومحتاطی هستن دارو هایی که تجویز می کنند بسیار کارامد و محدود هست من چند سال هست پیش ایشان ویزیت می شوم و به تمام دوستا ن و آشنایان ایشان رو معرفی می کنم برای درمان افسردگی اومدیم
سلام مادر من سالهاست برای بیماری صرع تحت درمان بودن ولی با بالارفتن سن دچار فشارخون هم شده بودن و این چندسال اخیر مدام بستری و بشدت بیمار بود که به لطف خدا بواسطه ی درمان دکتر رضایی ۹۹درصد بهبودی حاصل شده و دعاگوشون هستیم
بسیار دکتر متبحر هستند تشخیص تجویز داروی مناسب برای بیماری صرع که من دارم بطور کلی همه حملات من را رفع کرد امیدوارم همیشه سلامت باشند و بیماران از وجود ایشان بهره مند شوند
با سلام و احترام به جرئت میتونم بگم شما یکی از بهترین و دلسوز ترین پزشک ایران هستید که به حرف های مراجعه کننده با دقت و حوصله تمام گوش میکنید حتی اگه مطب پر از بیمار باشد. خود من به شخصه در کنار شما آرامش خاصی میگیرم و اعتماد به نفسم خیلی بالا میره و یاد میگیرم که تحت هر شرایطی باید آرامش خودمو حفظ کنم خدا پشت و پناهتان
درود بر شما .... دکتر ماهر و پر تجربه ، خوش اخلاق و صبور .. بابت صرع و تشنج مراجعه کردیم و بهترین و عالی بودن ️
دکتر حاذق وپر حوصله ای هستند مادر ی سال برای افسردگی پیش ایشان میروند بهتر از قبل شدن از اخلاق خوب ایشان و پرسنل هر چی بگم کم گفتم
من اضطراب شدیدی داشتم ،عدم تمرکز وبیخوابی عذابم میداد،اصلا به لحاظ روحی حال مساعدی نداشتم از زمانیکه به خانم دکتر امین زاده مراجعه کردم با مصرف دارو ودستگاهtdcs خیلی حالم بهتر شد.ازتشخیص سریع وبه موقعشون خیلی راضی هستم.
مشاوره بسیار دقیق توأم با آرامش و تشخیص دقیق دکترامین زاده براساس بررسی گرافی وام آر آی و برخورد ایشان در هنگام استماع شرح حال توسط بیمار، وپیگیری روند درمان توسط ایشان نشان از توجه ایشان در خصوص بهبود شرایط درمانی بیمار دارد. من دردهای تیرکشنده کمر ودنبالچه داشتم که پزشکان متعددی مراجعه داشتم،وفقط قرص مسکن تجویز میشدولی خانم دکتر دستگاه جدید تکار تجویز کردن،و وضعیتم خیلی بهترشد.
من به دلیل مشکل غده هیپوفیز مراجعه کردم، خیلی با دقت و خوشرویی به صحبت هام گوش دادن و کامل توضیح دادن بیماریم رو، و این برای یک دکتر متخصص مغزو اعصاب واقعا عالی هست و،دستور سی تی اسکن وآزمایش دادن.وبعدازدیدن مدارکم،دارونوشتن که علایم بیماری از بین رفت.
برای لرزش دست ناشی از بیماری صرع به ایشون مراجعه داشتم و تشنجم که کاملا کنترل شده وهمیشه به اندازه دارو میدن ولرزش دستامم از بین رفت.
پارسال باعلائم پنیک و بی خوابی شدیدوتیک عصبی مراجعه داشتم بعد از چند بار دکتر عوض کردن و داروهای بی فایده داروهای خانم دکتر اثر کرد وچندجلسهrtmsرفتم و خیلی خیلی بهتر شدم دکتر خوب پیدا کردن خیلی سخت شده دکتر امین زاده تشخیص عالی وداروی اثرگذاردادن وتاجایی که الان بعدیکسال مقدار داروها رو کم کردن.
دکترسابقم برای درمان صرع دارواشتباه دادن واصلا وضعیت خوبی نداشتم،اما دکترامین زاده باتشخیص عالی ،جدا ازتجویز داروی مناسبم و حذف داروهای قبل با بررسی دقیق مدارک پزشکیم،باعث بهبودی سریع ترم شدن.باتشکر اززحماتشون
بیحسی دست داشتم و مشکوک به ام اس بودم ولی با نوار عصب تشخیص دادند چسبندگی عصب دارم که خودشان تزریق داخل عصب دستم رو انجام دادن وبیحسی دستم بهترشد
نوار عصب و عضله جهت تشخیص مشکل درد های کتف و گردن انجام دادم،وتجویزقرص ودستگاه تکار شد.که خیلی هردو موثربود.
با درود و سلام، ما بهترین نتیجه بهبودی را مدیون خانم دکتر امین زاده هستیم ، همسرمن بعد از 10سال تشنج صرع مقاوم به دارو،الان به مدت ۲ سال است که بهبود پیدا کردن به لطف تشخیص درست خانم دکتر. رفتار صبورانه و اخلاق خوب و رفتار محترمانه پذیرش هم قابل ذکر و تشکر است.
به نظر من یکی از بهترین متخصصین مغز و اعصاب کشورن، وجودشون آرامشی که به بیمار میدن حال بیمار رو خوب میکنه و متانت و شخصیت و تشخیص درست، واقعا پیشنهاد میکنم، یکم شلوغه چون دکتر معروفی هستن ،علت مراجعه من سردرد شدید و اضطراب مزمن بود.
سلام و عرض ادب. من به دلیل بیماری تومور مغزی و عوارض ناشی از اون که برام ایجاد شده بود، به ایشون مراجعه کردم. بسیار صبور، مهربون، با اخلاق و... هستن و با حوصله به توضیحاتم گوش دادن و به جزییات دقت کردن. درتجویز دارو، همه ی عوامل (عوارض دارو، شرایط بیمار و..) رو در نظر می گیرند. بیمار روآگاه می کنن. بسیار پزشک محترمی هستن. خدا به ایشون سلامتی بده و زندگیشون پربرکت انشاءاله.
مه مغزی و خستگی مزمن داشتم کسی تشخیص نمیداد خانم دکتر امین زاده اطلاعات تخصصیشون بسیار به روز هست و خیلی خوشحالم که با ایشون آشنا شدم وبا دستگاهrtmsتحت درمانم که تاالان که جلسه ششم هستش موثربوده وحس بهتری دارم.
مادر من با 75 سال سن، مبتلا به دمانس هستند. ازسال 1402 تحت نظر ایشون قرار دارند.باتوضیحات عالی شون ما رو راهنمایی میکنن که بسیار جای تشکر داره.ماجواب گرفتیم از داروهاشون وجهت تمدید وبررسی عملکردمغز،مراجعه داشتیم اخیرا
من حدودا 15 سالی هستش که از سردرد های میگرنی رنج میبردم. پیش متخصص های متعددی رفتم حتی داروهای گیاهی هم تجربه کردم منتهی هر کدوم مدتی خوب میکرد و به واقع میتونم بگم خانم دکتر امین زاده با تجربه و متخصص خیلی به من کمک کردند جوری که هفته ای 4 روز سر درد داشتم تبدیل شد به ماهی 1 یا دوتا که خیلی خوب بود. واقعا از ایشون ممنونم و به شما پیشنهاد میکنم.
برای بار دوم به مشهد آمدم،بار اول به نحوی اثر مثبت از درمان و توصیه های خانم دکتر داشتم که کاملا راضی بودم .برای همین میتونم بگم با اطمینان خاطر مراجعه کردم و اینبار هم علی رغم حمله شدید میگرنی که به واسطه شرایط خاصی پیش آمده بود.با تزریق بوتاکس توسط خانم دکترامین زاده 90درصد حتی بیشتر مشکل سر دردم منتفی وحل شده.و آرامش دارم.از خانم دکتر بابت تشخیص ودرمان که انجام دادن خیلی ممنونم.امیدوارم که سالهای سال توفیق درمان بیماری های مردم رو به فضل الهی داشته باشندو سلامت و موفق باشند.
با سلام. در کل همه چیز از جمله، رفتار و تسلط پزشک، اخلاق پذیرش ، نظافت و فضای کلینیک بسیار خوب هست.ممنونم.برای تمدید داروی تشنج مراجعه کردم وراضی هستم.
بخاطر تاری دید و پیگیری مراحل درمان به پزشک نورولوژی ارجاع داده شدم و با جستجو در گوگل خانم دکترامین زاده رو انتخاب کردم و راضی هستم.کلینیک درمانی حرفه ای وکاملی دارند.
چند ماهی هست جهت دلهره وبیقراری تحت درمان ایشون هستم و خداروشکرکامل حالم خوب شده ودرمان شدم.دکتر بسیارخوشرو هستن. از زحمات ایشان متشکرم.
درود بر شما ، اگر کسی درگیر بیماری فلج بلز صورت هست،پیشنهاد میکنم حتما به کلینیک دکتر سمیراامین زاده،برای درمان و بهبودی کامل مراجعه کنه . از نظر سواد و علم به عنوان پزشک سطح بالایی دارند و و از نظر شخصیت انسانی خوش برخورد و مهربانی هستند . هر جا هستن سربلند و پیروز باشن.
دکتر فوق العاده مهربون و دلسوز هستن 3ماهه تحت نظر هستم و حمله میگرنیم کلا از بین رفته بی نهایت داروهایی ک تحویز میکنن مناسبه فرده بندهبود، از دستگاه تی دی سی اس هم استفاده کردم و بنظرم بهترین روند درمان رو داشتم که استرسم هم از بین رفت.
به خانم دکتر بخاطر سردرد مراجعه کردم و ایشون با دارو و دستگاه rtms حالم رو بهتر کرده و از سردردهای شدید خبری نیست.
بسیار دکتر با حوصله ای هستن و توضیح کامل برای بیماری میده تشخیص هم که عالی بود من خیلی دکتر رفتم تشخیص ندادن و ایشون تشخیص درست دادن و دارو تجویزکردن و خیلی راضی هستم و استرس و وسواسم از بین رفته.
چهارنفر از عزیزانم و خودم به دلایل مختلف پیش خانم دکتر امین زاده برای تشخیص و درمان موارد متفاوت مراجعه کردیم، به جد ایشون از بهترینها هستن و من بارها و بارها معجزه رو توی طبابت ایشون دیدم.سیاتیک داشتم و3جلسه دستگاه لیزرپرتوان ودستگاه تکار رفتم.فوق العاده موثربود.
من با لرزش شدید تمام بدن استرس شدید بی خوابی درد دست و پا مراجعه کردم با انجام اقدامات تشخیصی و نوار عصب و ام ار ای دارو برام شروع شد الان دوماه از شروع درمان میگذره و من واقعا بابت توانایی دوباره ام سپاسگزار دکتر امین زاده هستم.
محیط زیبا وآرامی داشت و مهمش خانم دکتر بودن که ازشون خیلی راضی بودم،مشخصا خیلی پر بودند و باسواد ،خیلی محترمانه به حرفام گوش کردند،من برای بیحسی دست وپام رفتم که نوارعصب انجام دادن وراه حل دادند.که بهترشدم.
بطور ناگهانی بعد از اینکه بهم یه شوک عصبی وارد شد تشنج کردم و بدنم قفل شده بود ترسیده بودم و فک میکردم خوب نمیشم ولی اومدم اینجا خانوم دکتر برای ددرمان خیلی کامل توضیح دادند که راه درمان من چیه و با کلام ایشون استرس از من دور شد
استرس و اضطراب کنکور داشتم و به سختی میتونستم درس بخونم برای درمان اومدم و بطور اتفاقی متوجه شدم دکتر امین زاده مادر آترینا فرهمند رتبه یک کنکور تجربی هستند خیلی خوب بود که تجربیاتشون رو در اختیار منت گذاشتند واقعا آرام تر شده ام
فذاموشی های گاه و بیگاه مشکل من بوده جدیدا حواس پرت شدم و به سختی چیزی در ذهن من میمونه از دارو هایی که بهم دادند یک دوره استفاده کردم و درمان نتیجه داده است
خیلی سرگیجه داشتم اول فکر کردم برای گوشه رفتم دکتر گوش و حلق و بینی کلی تست انجام دادم خوب نشدم ولی اومدم اینجا با یک نسخه خوب شدم
یکسال قبل،برای درمان آلزایمرومشکل حافظه کوتاه مدت پدرم روبه مطب خانم دکتر امین زاده آوردم که بعد از انجام کارهای تشخیصی،دارو نوشتن،وخداروشکر حافظه شون بهتر شده.
خودم وهمسرم،یه جلسه خدمتشون رسیدم ام آرآی گردن نوشتن وبعد دیدن کلیشه،یه سری دارو دادن که هردومون خیلی بهترشدیم ونتیجه رضایت بخش بود.
بی حسی انگشتان دست راست با تزریق داخل عصب،مشکل بر طرف شد.
دکتر خوبی هستن، بیشتر به مشکل بیمار توجه میکنن،من میگرن عصبی داشتم واز داروها نتیجه گرفتم.
باعرض سلام.بنده حدود35سالم هست.مدت15سال ازبیماری اضطراب رنج میبردم.نزد چندین متخصص مغزواعصاب وروانشناس رفتم.ولی بی فایده بود.بادکترامین زاده آشناشدم وطی چندجلسهRTMS حدود70درصدبهترشدم.
فعلا یک جلسه با ایشان دیدار داشتم و خیلی خوب توضیحات لازم را ارائه دادند،مشکل درد عضلات پشت پا داشتم ونسخه مفید بود.
شوهرم دیسک کمر داشت بعد ویزیت چندتا دکتر گفتن حتما باید عمل شه دکتر امین زاده خدا خیرشون بده خود معجزه بود واسه ما با داروهایی که برامون تجویزکردودستگاه های جدید مرکزشون،نیازبه عمل نشد و کاملا خوب شدن انشالله خدا حفظشون کنه بهترین دکتر دنیا
من لرزش دست داشتم ودفعه اول بود که مراجعه داشتم به کلینیکشون و از داروها نتیجه گرفتم.
پارسال مراجعه کردیم خانم دکتر لیزر تجویز کردن.همسرم کمردرد شدید داشت.فقط دو جلسه لیزر پرتوان استفاده کرد که بسیار موثر بود.مجدد کار سنگین انجام داد که باز مجددا برای لیزر امدیم از قوچان مطبشون.
برای درمان صرع دخترم یکماهه تحت نظر خانم دکتر امین زاده آوردم.بسیار راضی هستیم وتشنج تکرار نشده.
مادرم روبا گرفتگی کمر ودردشدیدبدن به مطب دکتر امین زاده جهت ویزیت آوردم وخانم دکتر توصیه به لیزر پرتوان کردن که بعد 3جلسه درد کامل از بین رفت.بسیار راضی بودیم.
همزمان با شیوع بیماری کرونا، دچارسکته مغزی خفیف شدم،ازهمون زمان دچار لکنت زبان شدم.توسط خانم دکتر امین زاده ویزیت شدم،دارو دادن وتحت درمانم با دستگاه های مرکزشون وخیلی رضایت دارم.
من میگرن داشتم به طوری که از درد نابود میشدم وماهی سه بار شدید عود میکرد و با یکبار بوتاکس توسط خانم دکترامین زاده تا الان که یک سال میشه که برنگشته. من ایشون را به همه معرفی میکنم. با اخلاق. مجرب.عالی
مدتی بود درد شانه داشتم،نوار عصب انجام دادم،و درمان شروع کردم الان جلسه پنجم لیزرهستم. خیلی راضی ام دردم خیلی کمتر شده ممنونم از همه پرسنل زحمتکش سینوهه
بعد آسیب تو زانوم نیاز به فیزیوتراپی زانو پیدا کردم،بخش فیزیوتراپی کلینیک سینوهه واقعا حرفه ای کار میکنن ،تمرین درمانی عالی بود،دستگاههای جدیدی داشتن،به تجویز خانم دکتر لیزر پرتوان هم انجام دادم، که موثربود واقعا،پرسنل اخلاق مدارونوبت دهی عالی
کمردردهای شدیدداشتم در حدی که فکر میکردم، شکستگی مهره کمردارم ومیگرن شدیدکه بعضی شب هاازشدت دردنمیتونستم بخوابم و پاهام لرزش داشت ،رفتم مطب سینوهه ،بادارو ،سردردم و لرزش پام قطع شد وباچندجلسه پشت سرهم لیزر کمردردمم خیلی بهترشد، واقعادستگاهاشون عالیه.
3ساله مطبشون پرونده دارم برای حملات صرعم،تحت نظرشونم،با رفتار عالی و محترمانه با بیمار صحبت میکنن و بسیاردلسوز و پیگیرحال بیماران هستند.
سلام.من مشکل وسواس و میگرن عصبی داشتم وزندگیم مختل شده بود و خدا رو شکر با تشخیص عالی وسریع خانم دکترامین زاده با دو ماه دارو ،طبق وعده خودشان،کاملا درمان شدم وهیچ سردردی نگرفتم و مشکل وسواسم هم 98 درصد حل شده.وجهت تمدید دارو فقط مراجعه دارم وراضیم.
مادرم زانو درد شدید داشتن وراه رفتن براشون عذاب آور شده بود،خانم دکتر تزریق داخل مفصل هر دو زانو انجام دادن که بعد یک هفته استراحت میشه گفت هشتاد درصد زانو درد مادرم کمتر شده.
مشکل تنگی کانال ستون فقرات داشتم که توسط دکتر امین زاده ویزیت شدم و20جلسه فیزیوتراپی تجویز کردن که خیلی موثر بود وبهترشدم واز اینکه نیاز به جراحی نبود،خیلی خوشحالم.از خانم دکترفیزیوتراپی سینوهه که بسیار خوش برخورد وپیگیر حال بیماران هستن.متشکرم
برای میگرن مراجعه کردم در کنار دارو دستگاه پیشنهاد شد و تحت درمان هستم
سلام من بادردشدید کمر مراجعه کردم خانم دکتر دستور ام ار ای دادن که درگیری 3مهره و دیسک کمر وفشار بر روی نخاع بود باچند جلسه لیزر پرتوان در بخش فیزیوتراپی خیلی دردم کاهش پیدا کرد وبه زندگی عادی برگشتم بابت تجویز ودرمان عالیتون متشکرم.
خواهر زاده من بدلیل بیماریALS قادر به حرکت و راه رفتن نبود وبا کمک به سختی قدم برمیداشت که با دستور خانم دکتر امین زاده ،سرم تراپی رو در همون مرکزشروع کرد و با دریافت دارو حس پاهاش بهترشده، خانم دکتر خیلی حاذق هستن ممنونیم.
بخاطر شغلم درد تیرکشنده مچ تا شانه داشتم.خانم دکتر امین زاده نوارعصب انجام دادن،دارودادن وتزریق داخل عصب انجام دادن،بعدیک هفته بهترشدم.دکترخوب وبامهارتی هستن.
میگرن شدید چندساله که دارم به دکتر های مختلفی مراجعه کردم فقط مسکن تجویز کردند که خانم دکتر برام بوتاکس انجام دادن والان بعد 3هفته،اثر کرده وفوق العاده عالیه،میگرنم از بین رفته.
خیلی دکتر خوبی هستند علاوه بر علم، اخلاق خیلی خوبی هم دارند چندین ساله تحت درمان برای افسردگی هستم اولین پزشکی هستند که بهشون حس خوب ودرکنارشون آرامش دارم و نتیجه گرفتم و حالم واقعا بهتر شده است.
تشنج.سردرد.وسواس فکری شدید بادستگاه RTMSبه لطف خدا وزحمات خانم دکترامین زاده خیلی خیلی تغییر کردم واز روند بهبودم راضیم.
عارضه آلزایمر مادرم بعد سکته مغزی .خیلی خیلی با دارو بهتر شدن وفقط جهت چکاپ وبررسی و تمدید دارو مراجعه داریم.
مشکل لکنت شدیدداشتم،بعضی حروف وکلمات رو نمیتونستم تلفظ کنم،خداروشکر با دستگاههای کلینیک خانم دکترامین زاده خیلی خیلی حرف زدنم بهترشده،حدود 60درصد بعد10جلسه زبونم باز شده،بازم ادامه میدم،کمال تشکر از همه پرسنل زحمتکش وهمکاریشون با من
پدرم در اثر شوک عصبی که به ایشان وارد شد دچار افسردگی وگوشه گیری شدند و بعد از مراجعه ما به خانوم دکتر پیشنهاد دستگاه دادند و داروها را خیلی کم کردند از روند درمان راضی هستیم،چون حالشون خوبه.
من باهرمشکلی خیلی سریع عصبی میشدم و این مسئله باعث سردرد های شدیدم میشد خانم دکتر RTMSتجویز کردن و همونجا انجام شد که این موضوع برام ارزشمند بود که کلینیک سینوهه مجهز و دستگاه هاشون بروز بود . جلسه سوم دستگاه هستم و بسیار تاثیر مثبت داشته روی اعصابم
بعدسکته در خواب،دچار فلج نیمرخ صورتم شدم که مجبور به زدن ماسک بودم وخانم دکتر امین زاده،چندجلسه فیزیوتراپی در مرکز سینوهه رو تجویز کردن که استفاده از دستگاههای برقی فیزیوتراپی،بسیار امیدوار کننده بود.ومیتونم بگم فعلا50 درصد بهترشدم.
برای درمان بیش فعالی و بدخلقی های دختر10سالم مراجعه داشتم.بسیار رضایت بخش بود داروها ودخترم رو آرام کرد.
برای درمان تشنج های همسرم مراجعه داشتیم مطبشون وخانم دکترامین زاده بعد از انجام کارهای تشخیص دارو نوشتن. که بسیار راضی بودیم.
برای درمان فراموشی مادرم از خانم دکتر دارو گرفتیم وهردفعه جهت تمدید دارویی مراجعه داریم.وضعیتشون خیلی بهتر شده وقدردان زحماتشون هستیم.چون خیلی وضعیتشون بد شده بود وبچه هاشون رو نمیشناختن.الان خیلی حالشون بهتر شده .خداروشکر.
بیرون زدگی دیسک حاد وپادرد شدید داشتم،بامصرف یک نسخه دارو،وچند جلسه فیزیوتراپی مرکزسینوهه،درد کنترل شد،خدابهشون سلامتی بده.خانم دکتر فیزیوتراپی بسیار خوش برخوردوعالی بودن
بیرون زدگی دیسک حاد وپادرد شدید داشتم،بامصرف یک نسخه دارو،وچند جلسه فیزیوتراپی مرکزسینوهه،درد کنترل شد،خدابهشون سلامتی بده.خانم دکتر فیزیوتراپی بسیار خوش برخوردوعالی بودن
چندین سال بوددرگیر وسواس فکری ونشخوارفکری بودم واز این قضیه زجرمیکشیدم،تا اینکه همکارم،خانم دکترامین زاده رو بهم معرفی کرد،بعد یک دوره مصرف قرصها،خیلی وضعیتم بهترشده.و راضی هستم.کارشون بیسته.
من از بیماران قدیمی خانم دکتر هستم وواقعا قبولشون دارم،مجدد از زاهدان برای تمدید داروی تشنج پدرم وادامه درمان مراجعه داشتم وچندین بیمار،براشون فرستادم.
از18سالگی،بیماری ام اس دارم وطبابت خانم دکتر امین زاده خیلی خوب برای بنده جواب داد،ودر کلینیک سینوهه،هر6ماه یکبار سرم تراپی تحت نظرخودشون انجام میدم،جهت جلوگیری ازپیشرفت علایم وبسیار عالی رسیدگی میشه.
مادرم هشت ساله مریض خانم دکتر هستن،برای درمان عوارض ناشی از سکته مغزی،هردفعه برای تمدید دارویی وبررسی وضعیت مادرم،مراجعه داریم،خانم دکتربا بیماران ارتباط خوبی برقرار میکنن،ومادرم درکنارشون آرامش دارن،خداحفظشون کنه.
نوبت دهی عالی بود،زیاد معطلی نداشتیم،خانم دکتربه همه سوالات من در مورد میگرن دخترم پاسخگو بودند،ونگرانیهای من رو برطرف کردن. بسیار دقت وسرعت بالایی در تزریق بوتاکس سر دارن ،از زحماتشون صمیمانه سپاسگذارم.
برای اولین بار پیششون ویزیت شدم،مشکل ضعف اعصاب،سریع عصبی شدن وپرخاشگری داشتم.از مصرف داروها رضایت دارم.بعد از یکماه،به گفته اطرافیانم،وضعیتم بهترشده.از همه پرسنل زحمتکش کلینیک دکتر امین زاده تشکر میکنم.
پسر من تشنجهای شدیدی داشت،وهرچند وقت یکبار براش اتفاق می افتاد،الان به یاری خدا ویک دوره درمانهای خانم دکتر امین زاده خیلی بهترشده.از همه پرسنل سینوهه ،بابت رسیدگی به پسرم متشکرم.
مشکل استرس ودلهره زیاد و بیخوابی داشتم،تحت نظر ایشون دارو مصرف دارم،بعد جلسه سوم دستگاهRTMS،متوجه تغییرات شدم وبسیار موثر واقع شد و رو به بهبودی هستم.شیوه برخورد ودرمان خانم دکتربسیار حرفه ای بود.
تیک عصبی داشتم وبعد مصرف داروها وچندجلسه دستگاهRTMS،تو این مدت،حتی یکبارم پرش عضلانی وتیک عصبی نداشتم،واقعا راضیم وتشکر میکنم از خانم دکتر امین زاده که انقدپیگیر حال بیمارانشون هستن.
مادرم دیسک کمر داشتن وعلی رغم اینکه چندین پزشک اتفاق نظرداشتن که باید عمل جراحی بشه ونظر خود خانم دکتر هم همین بود،اما تجویزدارو ، وچند جلسه لیزر پرتوان نوشتن. وفیزیوتراپی انجام شد،خداروشکربارعایت توصیه ها دردشون رو به بهبود هستش وکمتراز قبل شده.
سالها از گرفتگی یکطرفه عضلات گردن،ودردش در عذاب بودم که خانم دکتر تشخیص میگرن دادن وبا مصرف دارو وانجام بوتاکس درمانی،بعد دوهفته خیلی وضعیتم بهترشده،واقعا پزشک توانمندی در حیطه خودشان هستن.
همسرم دچار آلزایمر شده بود،از وقتی داروهای تجویزی خانم دکتر رو شروع کرد،خیلی خیلی بهترشده وبیماریش پیشرفت نکرده.بهترین متخصص مغزواعصاب مشهد،دکتر امین زاده هستن.
من برای درمان صرع لوب تمپورال مدام دارو عوض میکردم تا به دکتر امینزاده مراجعه کردم. ترکیب داروییشون خیلی جواب داد و الان شش ماهه هیچ تشنجی نداشتم. همیشه با حوصله به سوالاتم جواب میدن.
برای سردردهای پس از ضربه مغزی (که دو سال پیش تصادف کرده بودم) مراجعه کردم. تشخیص دقیق و درمان با داروهای جلوگیری از میگرن واقعاً جواب داد. کلینیک فضای آرومی داره و منشیها هم خوشبرخورد هستن.
بخاطر درد شدید عصب سهقلوی صورتم (نورالژی تریژمینال) چندین جا رفته بودم. خانم دکتر امینزاده با تشخیص درست، برام آمپول و داروی مخصوص نوشتن و یه دوره دستگاه آر تی ام اس گرفتم. الان درد خیلی کمتر شده و میتونم راحت غذا بخورم.
من برای لرزش دست ناشی از پارکینسون زودرس به کلینیک سینوهه مراجعه کردم. دستگاه جدیدی به نام تی دی سی اس برام تجویز کردن و داروهام رو اصلاح کردن. لرزش دستم خیلی کم شده و میتونم دوباره نقاشی بکشم. دکتر امینزاده واقعاً حرفهای و با سواد هستن.
یک سالی بود دچار اسپاسم و گرفتگی عضلات پا و گردن بودم و خواب راحت نداشتم. دکتر با معاینه عصبی کامل و نوار عضله، تشخیص دیستونی دادن و تزریق بوتاکس انجام دادن. معجزه کرد. الان گردنم راحت و بدون درد هستم.
همسرم بعد از یک دوره استرس شدید دچار حمله عصبی و لرزش بدن شد. خانم دکتر بلافاصله نوار مغز و مشاوره روانپزشکی انجام دادن و دارو و دستگاه تی دی سی اس تجویز کردن. الان شش ماهه که دیگه حمله نداشته و به زندگی عادی برگشته.
مادرم بیماری گیلن باره داشت و به خاطر ضعف شدید پاها زمینگیر شده بود. دکتر امینزاده درمان ترکیبی با دستگاه و فیزیوتراپی و دارو شروع کردن. الان مادرم با واکر راه میره و امید به زندگی برگشته. واقعاً پزشک فوقالعادهای هستند.
پسرم ۵ سالشه و از خوابپریدگیهای شبانه و وحشتهای خواب رنج میبرد. دکتر امینزاده با حوصله کامل ویزیتش کردن و داروی ملایم دادن. دیگه تقریباً شبها راحت میخوابه. واقعاً ممنونم از این همه دقت و پیگیری.
برای مشکل فراموشی و کاهش تمرکز مراجعه کردم. خانم دکتر بعد از تستهای حافظه و نوار مغز، تشخیص اختلال شناختی خفیف دادن. دارو و تمرینات ذهنی تجویز کردن که بعد از دو ماه نتیجه خیلی خوب گرفتم. کلینیک واقعاً مجهز و مدرن بود.
من چند سالی بود که از سردردهای خوشهای رنج میبردم. دکتر امینزاده بعد از ویزیت کامل، برام دستگاه آر تی ام اس و یه سری داروی جدید تجویز کردن. خیلی بهتر شدم و فاصله سردردهام خیلی بیشتر شده. از صمیم قلب تشکر میکنم.
بعد از ماهها سردرد مداوم بالاخره تشخیص درست گرفتم. خیلی ممنون از دکتر صالحی.
برای سرگیجههای شدید مراجعه کردم، بعد از یک ماه درمان دارویی دیگه سرگیجه ندارم.
برخورد پزشک و کادر درمان واقعاً حرفهای و محترمانه بود، پیشنهاد میکنم حتماً برید.
دخترم مشکل حواسپرتی داشت، با مشاوره و تست هوش الان پیشرفت فوقالعادهای داشته.
درمان میگرنم رو اینجا شروع کردم و واقعاً نتیجه گرفتم، از همه تشکر میکنم.
متخصص مغز و اعصاب خیلی صبورانه به حرفام گوش داد و توضیح کامل داد.
نوار مغزی که گرفتم خیلی دقیق بود و واقعاً کمک کرد مشکل صرعم کنترل بشه.
بخاطر بیحسی دست و پا رفتم، آزمایش و نوار عصب کامل گرفتن و درمان موثری دادن.
نوبت دهی سریع و منظم، وقت دکتر رو نگرفتم خوشبختانه.
کلینیک جای تمیز و آرومی داره، استرس آدمو کم میکنه.
برای مشکل حافظه مراجعه کردم، تست روانشناسی و توصیههای خوبی گرفتم.
دکتر تخصصی اماس دارن و خیلی پیگیر وضعیت من بودند.
پذیرش و منشی خوشبرخورد، وقت ویزیت هم دقیق رعایت شد.
بعد از حادثه سکته، تیم پزشکی اینجا عالی از پدرم مراقبت کرد.
تجهیزات کلینیک جدید و مدرن بود، خیالم از بابت تشخیص راحت شد.
پدرم آلزایمر داره و اینجا داروهای جدیدی براش تجویز کردن که الان خیلی بهتر شده.
برادرم تشنج داشت، با دارو و پیگیری مرتب الان دوباره سر کار میره.
از روشهای تشخیص دقیق و سریع کلینیک راضی هستم. واقعاً از شما ممنونم
درمان دارویی که تجویز شد واقعاً فوقالعاده عمل کرد. به همه توصیه میکنم
به دوستانم گفتم حتماً به این کلینیک فوقالعاده مراجعه کنند. واقعاً از شما ممنونم
بعد از مراجعه به کلینیک، سردردهایم حرفهای شد. به همه توصیه میکنم
از روشهای تشخیص دقیق و کامل کلینیک راضی هستم. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
درمان دارویی که تجویز شد واقعاً بسیار دقیق عمل کرد. واقعاً از شما ممنونم
تشخیص دکتر خیلی بسیار دقیق بود، مشکل میگرنم حل شد. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
بخاطر سرگیجه مراجعه کردم، الان عالی بهتر شدم. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
نوار مغز و مشاوره عالی، خیلی بسیار دقیق توضیح دادند. واقعاً از شما ممنونم
بخاطر سرگیجه مراجعه کردم، الان بسیار دقیق بهتر شدم. واقعاً از شما ممنونم
از روشهای تشخیص دقیق و فوقالعاده کلینیک راضی هستم. به همه توصیه میکنم
از روشهای تشخیص دقیق و فوقالعاده کلینیک راضی هستم. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
بعد از مراجعه به کلینیک، سردردهایم بهبود یافتم شد. واقعاً از شما ممنونم
تشخیص دکتر خیلی بهبود یافتم بود، مشکل میگرنم حل شد. خیلی راضی هستم
بخاطر سرگیجه مراجعه کردم، الان بهبود یافتم بهتر شدم. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
نتایج آزمایشهای مغزی با دقت بهبود یافتم اعلام شد. خیلی راضی هستم
نوار مغز و مشاوره عالی، خیلی حرفهای توضیح دادند. واقعاً از شما ممنونم
به دوستانم گفتم حتماً به این کلینیک قابل توجه مراجعه کنند. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
تشخیص دکتر خیلی عالی بود، مشکل میگرنم حل شد. تجربه خوبی بود
درمان دارویی که تجویز شد واقعاً قابل توجه عمل کرد. خیلی راضی هستم
نوار مغز و مشاوره عالی، خیلی قابل توجه توضیح دادند. خیلی راضی هستم
تشخیص دکتر خیلی سریع بود، مشکل میگرنم حل شد. واقعاً از شما ممنونم
بخاطر سرگیجه مراجعه کردم، الان سریع بهتر شدم. به همه توصیه میکنم
برخورد کادر درمان بسیار کامل و حرفهای بود. خیلی راضی هستم
نوار مغز و مشاوره عالی، خیلی عالی توضیح دادند. خیلی راضی هستم
نتایج آزمایشهای مغزی با دقت بهبود یافتم اعلام شد. به همه توصیه میکنم
درمان دارویی که تجویز شد واقعاً سریع عمل کرد. تجربه خوبی بود
نتایج آزمایشهای مغزی با دقت حرفهای اعلام شد. تجربه خوبی بود
نتایج آزمایشهای مغزی با دقت فوقالعاده اعلام شد. به همه توصیه میکنم
نتایج آزمایشهای مغزی با دقت فوقالعاده اعلام شد. واقعاً از شما ممنونم
تشخیص دکتر خیلی بسیار دقیق بود، مشکل میگرنم حل شد. تجربه خوبی بود
به دوستانم گفتم حتماً به این کلینیک سریع مراجعه کنند. به همه توصیه میکنم
از روشهای تشخیص دقیق و کامل کلینیک راضی هستم. به همه توصیه میکنم
بخاطر سرگیجه مراجعه کردم، الان کامل بهتر شدم. به همه توصیه میکنم
از روشهای تشخیص دقیق و عالی کلینیک راضی هستم. واقعاً از شما ممنونم
برخورد کادر درمان بسیار عالی و حرفهای بود. قطعاً دوباره مراجعه میکنم
تشخیص دکتر خیلی عالی بود، مشکل میگرنم حل شد. خیلی راضی هستم
به دوستانم گفتم حتماً به این کلینیک کامل مراجعه کنند. به همه توصیه میکنم
تشخیص دکتر خیلی حرفهای بود، مشکل میگرنم حل شد. واقعاً از شما ممنونم
نتایج آزمایشهای مغزی با دقت مؤثر اعلام شد. واقعاً از شما ممنونم
به دوستانم گفتم حتماً به این کلینیک بهبود یافتم مراجعه کنند. واقعاً از شما ممنونم
برای اولین بارپیششون میرفتم من هرروز سردرد داشتم،بوتاکس برای میگرنم انجام دادن،واقعا تاثیرشو دیدم والان میتونم بگم دیگه سردردام خیلی کم شدن.همچنین موقع استرس، پای بیقرار داشتم،که برای اونم قرص دادن.
برای کمردرد وگرفتگی عضلات کمر وسیاتیک پا مراجعه کردم،آمپولهای دکترامین زاده ودستگاه لیزر پرتوان مرکزشون در همون جلسه اول، در کاهش دردم موثرواقع شد.
برای درمان سردردهای تنشی واضطرابی مراجعه کردم.خانم دکتر امین زاده دارو تجویز کردن وبعد از گذشت یک دوره مصرف،سردردهایم خیلی کمترشد،برای تمدید دارو مجددا مراجعه کردم.
خیلی وقت بود درگیر افسردگی و وسواس شستشو بودم، تا اینکه به کلینیک سینوهه مراجعه داشتم،بعداز ویزیت،دستگاه آر تی ام اس ومشاوره روانپزشکی برام تجویزشد،از جلسه هفتم متوجه تغییرات مثبت تو روحیه ام شدم.واز روانپزشک همون کلینیک راهنمایی گرفتم.
خانم دکترامین زاده بعد از انجام آزمایشات تشخیص ام اس دادن،که با سرم درمانی خیلی بهترم ودست وپام حسشون برگشته،و رو به بهبود هستم.بسیار پزشک مهربون وبا شخصیتی هستن ودر کارشون حرفه ای وبروز هستن.کمال تشکررو ازشون دارم.زندگیم رو نجات دادن.
پزشک بسیار دقیقی در کارشان هستند وبه خوبی طبابت می کنند وبرخورد آرام بخشی دارند،برای مشکل دیسک کمر مراجعه داشتم ودارونوشتن واز لیزرپرتوان کلینیک سینوهه استفاده کردم،الان که6ماهه میگذره،دردم عود نکرده.
تبحر دکتر،گوش دادن کامل به دغدغه ها وتوضیح روشهای درمان،نقاط قوت دکتر امین زاده است.فضای کلینیک دلپذیرترشده،من نشخوارفکری واسترس بالایی داشتم وبا دارو تحت درمانم ورضایت دارم.
مادربزرگم دچارسرگیجه های ناگهانی میشدن،که با مصرف داروهای دکتر امین زاده بهترشدن.مجدد جهت تمدید دارو مراجعه کردیم.
همسرم بعد تصادف دچار عدم تعادل بود که باواکر به سختی راه میرفت خانم دکتر بعد از انجام کارهای تشخیصی،تشخیص آتاکسی مخچه ای رو دادند،به توصیه ایشان استفاده از دستگاههای RTMS رو شروع کردیم.الان بعد 10جلسه دستگاه،میتونم بگم نزدیک 70درصد بهترشده وبسیار راضی وخوشحال هستیم.
یکی از بهترین پزشکان مغزواعصاب مشهد،چه از نظر طبابت وچه رفتار،بابت دیسک کمررفتم،کلینیک مجهزبه دستگاههای درمانی مختلف بود،منکه خوب شدم،بدون نیاز به عمل جراحی
واقعا در تشخیص دقیق هستن،برای مادرم که سالها درد میکشید وقرص مسکن بیخود مصرف میکرد،تشخیص فیبرو میالژیا دادن والان داروهاشون رو عوض کردن،و خشکی مفاصل وحرکات مادرم بهترشده.باتشکر از همه پرسنل زحمتکش سینوهه
برای اولین بارپیششون میرفتم من هرروز سردرد داشتم،بوتاکس برای میگرنم انجام دادن،واقعا تاثیرشو دیدم والان میتونم بگم دیگه سردردام خیلی کم شدن.
بسیار پزشک خوش برخورد ومهربانی هستن،سالها از بدن درد شدید وخستگی زیاد ،کلافه بودم.با یک نسخه درمانی نتیجه گرفتم.